En blomma

Här om dagen fick jag en blomma av svärmor för att jag har bakat så mycket till dem nu till jul. Det var ju lite extra jobbigt för dem nu när hon förlorade sin bror så plötsligt, så jag erbjöd mig att baka allt åt dem istället för att hon skulle behöva beställa "lilla julbaket" (som inte innehöll typ någonting och kostade otroligt sjukt mycket) från ett café här. Så jag har bakat två uppsättningar med pepparkakor tillsammans med Tilda och Elina, gjort lussebullar, ischoklad och knäck. :) Och nu när hon skulle fylla år, dagen innan begravningen, erbjöd jag mig att baka en tårta till henne när hon var på väg till bageriet för att köpa färdiga.



Jag tyckte det var kul att baka och det är kul att hjälpa till så mycket man bara orkar. Och visst blev den ganska fin ändå? :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Mkt fin tårta.. ser riktigt god ut =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback