Försvunnen?

Nu måste ni nästan ha börjat oroa er ordentligt när jag nästan inte har bloggat på tre veckor! Annars käner jag mig bortglömd ;) Nej, men det blir så när internet plötsligt försvinner, för att prövotiden på en månad gått ut och man inte ids åka någonstans efter en lång arbetsdag för att knappra in lite ord på en blank sida :)

Igår fick vi äntligen internet igen. Tänk att det ska ta sån tid att leverera ett brev där det står att man nu får stoppa in internetkabeln i jacket igen för att släppas in... Voj voj..

Egentligen kan jag inte sitta och blogga nu heller, för jag har migrän idag (men det känns lite bättre nu, så ni inte börjar skälla på mig för att jag sitter här ändå).. Grejen är den att jag har haft huvudvärk i tre dagar i rad och även igår kväll när jag skulle sova. Under natten vaknade jag massvis med gånger och kunde knappt sova för att jag hade sån huvudvärk och på morgonen när jag skulle till jobbet kände jag det jag fruktade - migränen hade kommit. Fy fasiken. Jag fick sjukanmäla mig, trist som attan eftersom jag egentligen skulle ha jobbat exakt varenda dag den här veckan och till och med fått 45 arbetstimmar.. Så det var skittrist att jag migränen kom och förstörde. Inte nog med att jag inte kunde jobba idag, jag kan inte heller gå imorgon, för det brukar inte gå helt över på en dag och dessutom är man väldigt dåsig efteråt.. Men på söndag ska jag banne mig gå!

Mamma kom förbi där vid tolv och gav mig en superäcklig migräntablett - som bara kostar 65 kronor styck (!) - och då blev jag jätteflummig, yr och fick ännu ondare i huvudet, så jag somnade. Det var lika bra det. Jag känner fortfarande av värken, men jag ska fasiken se klart idol. Jag hoppas att Kevin och Alice kommer till finalen nästa vecka och att Kevin vinner hela köret. Vad tycker ni?

Dennis är i Äijävaara (jag lovar, det ligger verkligen mitt ute i ingenstans!) i hans familjs stuga och kommer hem imorgon. Sicken skurk som försvinner när jag behöver honom till att göra mat till mig, serva mig med vatten och all annan komfort som jag behöver nu. :)

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst här eftersom jag inte har delat med mig någonting på evigheter till er. :) Fast då är risken att ni inte ids ta del av det för att det blir som att läsa en roman, så jag tror att jag slutar nu. För er skull. :)

Om jag är piggelin imorgon så skriver jag då med :)

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tävling på min blogg !

"gissa bilden"

Postat av: Linnea

Jag håller på Alice!=)

2008-12-05 @ 22:33:03
Postat av: Malin

Hoppas migränen går över snart!

Och självklart har jag planer på att vidga mina vyer ännu mer norr ut.. Men det hinns nog tyvärr inte med det här året..=( Men början utav nästa år ska jag allt se till att boka in =)

2008-12-05 @ 23:24:58
URL: http://ouialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback