Inte ledigt för begravning

Hur kan en chef vara så oförstående och kall så att hon ber sin anställda att jobba till klockan elva på dagen han ska på sin morbrors begravning klockan tolv? Jag är så fruktansvärt upprörd hur man över huvudtaget kan ställa en sådan fråga till sina anställda om de ringer och säger att de inte kan jobba för att de ska på begravning. På sin morbrors begravning! Så fruktansvärt dålig stil!

Vakansen ringde mig imorse och undrade om jag kunde jobba, men då sa jag att jaginte kunde det eftersom jag ska på begravning ochh hon som ringde var jätteförstående och sa typ "ojdå, ja, men då förstår jag". Men inte chefen på Lss. Stackars Dennis. Han ställer fan alltid upp när de ringer, hur länge det än innebär att han ska jobba utan rast och allt och så får han inte ens vara ledig en hel dag för att förbereda sig inför sin morbrors begravning.

Cheferna kan väl för fan inte veta hur nära man stod sin morbror! Jag är så förbannad!! Så jävla dålig stil!!

Ord räcker inte till för hur fruktansvärt förbannad och besviken jag är.. Fy fan....

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker det är hemskt, hade det varit tvärtom hade de nog velat ha ledigt :/ kram

2008-12-19 @ 13:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback