Myskväll med kusinen

Idag köpte vi en bakmaskin - äntligen! Det är inte länge jag har vetat att det finns sådana underverk som verkligen gör allt åt en när man har stoppat i ingredienserna, men när jag väl fick reda på det för någon månad sedan har jag bara varit tvungen att ha en. :) Ni vet, jag måste ju baka så jäkla mycket hela tiden eftersom jag har glutenallergi. Åh, gud vad skönt det var när Dennis mamma och pappa gav oss presentkort till Ericssons center nu i julklapp, för då kunde vi äntligen köpa en. :) Vi fick bara lägga till 299 kronor på presentkortets femhundra. Så det kändes inte alls farligt. :) Nu kanske det kommer kännas kul att baka mitt j*vla bröd :)



Senare hälsade jag på hos mina föräldrar och fick i uppdrag att ta med Mathias till leksaksaffären så vi var där i nästan femtio minuter, jag och han. :) Sedan kom Jessie dit och då fick vi följa med henne på Intersport och ge råd för vad hon skulle slösa upp sitt presentkort på. Det blev ett par byxor. :)

Där efter sju-tiden kom hon hem till oss så gjorde vi scones och te och tittade på "Mamma Mia!". Gud, den är så jäkla bra! Jag har sjungit med så mycket jag bara orkade. :) Det var jättemysigt och helkul ikväll. Tack Jessie, för att du finns! :)



Ja, imorgon är det sista dagen på 2008... Jag känner mig lite sentimental faktiskt. Fasiken, vad åren går fort! 2009 redan! Oj, oj, oj... Jag funderar på att göra en lista på saker jag varit med om i år. :) Ja, det ska jag nog göra. :) Om ni är nyfikna får ni hålla tummarna för att jag lägger upp den här sedan. :)

Nu ska jag stänga av datorn och umgås lite med min söta pojkvän :) God natt och gott nytt år, om jag inte hinner skriva mer i år. :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mamma Mia är underbar =) Fick den i Julklapp =) Gott Nytt År! Pusss & Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback