Tebax :)

Alltså, jag ska skriva om Paris och hur allting var och lägga upp foton och så :) Jag lovar, men nu orkar jag inte. Jag fastnade på en sida där man gör släktträd. Jag har länge velat forska och när jag var liten kom jag en liten liten bit, men de papperena är någonstans i någon dammig låda i något förråd, skulle jag tro.. Så jag får nog ta och fråga runt lite i släkten om sånt där. Lite jobbigt är det ju när farfar tex. har 13 syskon och alla de har barn, barnbarn och säkert barnbarnsbarn också... Voj voj... Jessie och Jessica, ni är båda två med där, mitt i röran. Ja, och så klart du, Lisette, och Axel :)

Till slut kom jag inte längre på min egen, så då gjorde jag en till Dennis också. :) Och hans släkt är nog mer enorm än min......Shiiiitas..

Vill ni ha länken? Den var verkligen skitkul att jobba på, prova själv! :) http://www.myheritage.com

Jag måste gå och lägga mig snart. Ska bara ta fram kläder till begravningen av Dennis morbror som är imorgon.. :( Aldrig är det kul med sådana dagar... Tur att den blir lite "roligare" senare eftersom Tilda har julavslutning som jag också ska till.

Men jag skriver om Sirapen (höhö) sen :) Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback