Kort, kort :)

Så var mitt hår klippt - nästan helt borta. :) men fint blev det ändå. Klippte mig hos en privat tjej igår som bara tog 150 kr! Gud, vad billigt, och speciellt när det blev så bra också och dessutom var hon riktigt bra och frågade hela tiden så det inte skulle bli fel. =) Jätteroligt.

Idag promenerade jag i stormen bort till Sanna. HELT OTROLIGT hade jag MEDvind!! Det har jag nog aldrig förr varit med om! haha, och alla stackare som CYKLADE mot mig, haha, stackarna! De rörde sig nästan inte. Jag gick nästan snabbare än de cyklade. Smart drag att knata istället. Men på riktigt så höll jag ändå nästan på att flyga iväg och då vill jag inte ens föreställa mig för hur det måste ha varit för de som cyklade när de fick upp lite fart. :)

Det blev en härlig dag på stan med Sanna iaf. Vi knatade vidare och dit bort och kikade på allt möjligt och gjorde massa ärenden. Sen gick vi och fikade också, på Barista, om jag förstod rätt :D Men gott var det iaf! Och guuuud, vilken god chokladmoussetårta. Men schweindyrt! :S Verkligen jättedyrt! Dit kan man inte gå ofta som student. Fast det var värt det, trots allt.

Sen mötte jag upp Dennis på resecentrum och vi åkte till Tornby i den nu regniga stormen. Handlade lite på Rusta och sen på Maxi, för vi orkade inte mer än så. Köpte förresten blekmedel till mitt hår, för imorgon blir det till att göra slingor i håret.. BLONDA... Jeeeez. :D Nåja, men chockar jag mig själv med att klippa av två dec på längden, kan jag väl lika gärna göra blonda slingor också, rajt? =)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback