Jag fungerar inte längre...

I onsdags opererade jag bort mina halsmandlar och även ett födelsemärke som jag alltid haft på halsen.. Och det var inte alls lika farligt som jag hade förväntat mig, hade knappt ont.. Fram tills idag! Idag har det bara gått tre dagar sedan operationen, och det ska vara värst fjärde och femte.. Fy fan, vilken härlig helg jag har..

Jag har så problem med att svälja att jag knappt får ner mina värktabletter och eftersom jag knappt kan röra huvudet, kan jag inte ta min flytande medicin mot min magkatarr heller så jag mår illa och är hungrig hela tiden..

Nej, det här är inte alls roligt. Kan inte äta varm mat, utan den ska vara avsvalnad, inget hårt får det heller vara och inte några mejeriprodukter för då blir det slemlager.. :P Jag kan inte sova hur som helst och det är inte så bra eftersom jag annars inte kan sova på sidan för att jag har problem med mina axlar (vilken hopplös tjej jag är).. Och så får jag inte heller ha det varmt i duschen, för det, liksom varm mat/dryck bidrar till att blodkärlen vidgas och ökar risken för blödning, och det vill jag inte ha till allt det här..

Har redan missat massor i skolan och just nu har jag verkligen ingen ork att ta igen någonting för att jag inte får tillräckligt med mat och för att jag blir så trött av mina tabletter.. Huga.. Och en grej till.. jag kan knappt prata längre.. Jobbigt som bara den.. Måtte de här två läkningsveckorna ta slut snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback