Ögonen fungerar inte längre

Jag är såå slut efter idag. Haha, låter som att Sanna var skitjobbig eller så, fast det var hon verkligen inte. Det var kul att plugga med henne, och prata och så =) Men jag är såå trött efter att ha suttit vid köksbordet med datorn och all litteratur hela dagen. Mina ögon är helt rinniga och jag ser knappt, som en dim-hinna eller nåt över dem.

Snart, när jag är klar med avslutningen på mitt reflektionsdokument, ska jag och Dennis gå ut på en promenad, för jag har varit inne hela långa dagen och nästan som fastklistrad på den här stolen. Så sjukt less på det! Känner att jag verkligen måste komma ut ett tag.

Förresten ringde Jessie för nån timma sedan. Hon sa att hon bara var tvungen att berätta för mig hur himla lik jag visst är en tjej i Losec Mups (eller hur sjutton det nu stavas)-reklamen. Hon den där som säger "starkt att stå för sin sura mage". Och jag har ingen aning om hur den tjejen ser ut. Sanna däremot, tyckte absolut inte att jag var lik henne och inte Dennis heller, som båda två (av någon skum anledning vet exakt hur hon ser ut). Bäst att ta reda på det där själv och se hur det egentligen ligger till. Har svårt att tänka mig att jag själv skulle tycka jag är lik någon i en reklam, men det blir åtminstone kul att se hur Jessie tycker att jag ser ut. Upp till bevis. ;) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback