Om man tänker mindre - blir man smartare då?

Oh, äntligen är jag klar med mitt reflektionsdokument, nästan. Ska läsa igenom den imorgon och skriva en kortkort avslutning. Sen är det finish, finito, kaputt, klartt! Skööönt!

Imorgon kommer Sanna hit (= upp tidigt och städa :D). Vi ska plugga tillsammans hela långa dagen och laga mat ihop och så. Det blir kul att plugga med någon för nu har jag suttit ensam hela dagen, nog för att jag pratade med Malin de sista timmarna på msn, men ändå. =)

Dagen efter tentan ska jag och Emma ha filmkväll hos henne. Rackarns Malle kunde inte komma för att hon ska upp innan tuppen för att åka iväg, upp i landet. Fast det slår ändå inte mig och Dennis när vi ska ännu högre. Åh, så kul det blir!

Nej, nu orkar jag inte tjattra mer. Ska gå och titta på film och andas, vilket det inte känns som att jag har hunnit med under de senaste dagarna och så lär det garanterat bli på tisdag igen - dagen innan the big T. Förresten, när jag läste igenom mina anteckningar idag såg jag att vi, under en föreläsning, fått veta att ju mindre man tänker, desto lättare går det att göra saker. Typ Susanna Kallur kommer aldrig ihåg någonting från ett lopp eftersom hon inte har tänkt under tiden och det är därför det går så himla bra. Fast det känns ju ganksa jobbigt att behöva stänga ute ens tankar till en tenta, så jag väntar lite med att försöka mig på den teorin. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback