riiily biisy

Ja, Jessie :), jag är ledsen att jag inte har uppdaterat på länge, men jag har så himlans mycket tentaplugg nu. Tenta på onsdag :S Läbbigt värre eftersom det är första salstentan. Fast grejen är den att jag har också varit så upptagen med massa föreläsningar den senaste tiden. Jag missade två veckor av skolan när jag var nyopererad, så jag har fått läsa in fyra veckor under två, så lite tajt var det, men här är jag, och jag klarade det. Hoppas bara tentan går lika bra :)

Sitter här och knapprar på mitt individuella reflektionsdokument som ska in på tisdag. Har fått några få idéer, men inte kommit så långt än. Hoppas Malin kommer online snart så jag kan få bolla lite med henne om vad sjutton man ska skriva. Jag fattar inte om det liksom ska vara ett reflekterande dokument om hur kursen har varit, eller om vad vi har lärt oss eller om jag ska analysera allt vi har gjort... Voj, voj..

Dennis står en bit ifrån och håller på med världens lyxmiddag :) Snacka om lyxigt jag har det. Behöver bara sitta här och låtsas jobba, hehe, fast nackdelen är ju den att jag faktiskt inte utnyttjar den möjligheten eftersom jag faktiskt skriver på arbetet. Nåja, vi ska iaf äta helstekt fläskfilé i ugn och med svamprörning runtom. Till det blir det hasselbackspotatis, avokadosallad och bearnaisesås. Mmmmmmm!! =) Det ger några points det, fast det är det värt, och jag har en hel del kvar, trots att jag fått ett påskägg av honom idag. Smarrig dag det här.

Appropå points, på fem veckor hade jag gått ner 5,3 kilo, fast när min moster, hennes sambo och min lillkusin Axel var här förra helgen sabbades min nedgång (rejält!).. och därför gick det inte så bra när jag vägde mig i måndags, men det kan iofs också bero på att jag inte kunde äta så mycket när jag hade opererats och när jag började äta som vanligt igen, så gick vikten åt andra hållet istället. Aj, aj, aj. Fast så kan det vara, så jag har bara börjat om igen och bryr mig inte om den där veckan. Så nu är jag på g igen. Måste bara se till att det inte blir för mycket godis under tentaplugget, för då är det kört när jag ska väga mig på fredag. Håll tummarna :)

Åh, vad jag längtar till Gällivare!! Inte ens en vecka kvar till snön, kylan, minibrorsan som lärt sig räkna (han är inte ens två år än! =) ), resten av familjen och kompisarna (eller kompisarna och kompisarna, det bor inte kvar så många av dem längre, men Jessie och Soffi är kvar) :) Tjohooo!!

Glad påsk på er :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu är jag online.. men antar att du sitter o myser i soffan med Dennis istället =) Sj har jag väl haft min lediga stund och får plugga nu istället.. (men läste kap 3 i Liedman i morse.. BLÄÄÄ)
Ref. dok. ska väl typ vara en sammanfattning av vad kunskap är och hur det lärs ut.. Med en frågeställning som grund om jag har hängt med & förstått rätt.. bara höra av dig ifall du vill fråga något.. (men är inte 100 på att jag kan svara men kan försöka iaf)((detta blev en lååång kommentar haha))
Lycka Till med allt plugg!
Kraaam & Glad Påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback