Vi klarade det!

.. (sen vette sjutton om vi fick godkänt, MEN VI GJORDE DET!!)

:) Skönt, tentan är äntligen över! Bara muntliga redovisningen imorgon, sen tar jag och Dennis påsklov lite i efterhand och åker hem :) Hem till Gällivare. Åh, vad skönt!

Hann inte skriva här igår, för jag fick världens tentaångest efter att ha varit helt kolugn hela dagen och till och med kände att jag kunde ha gjort bort den redan igår, men där mot kvällen fick jag nog bara dåligt samvete för att jag slappade vid teven (fast jag inte kände att jag kunde plugga mer) och det var väl då ångesten kom.

Nåja, gjort och gjort. SKÖÖÖNT!! Nu längtar jag hem till snön så djävelusiskt mycket! Fast innan jag ska hem måste jag packa. Har inte börjat än, så det blir att vi gör det idag, för imorgon ska vi ta det lugnt. :) Har annat vi måste fixa idag också, som tvättis och sånt där, ja, och så ska jag kika lite på det muntliga till imorgon. Fast det går fort, det får det göra. För ikväll ska jag ta det lugnt. Från halv åtta ska jag sitta bänkad vid teven. Vänner, som jag så maniskt följer VARJE dag (gud nåde den som ringer mellan 19.30 och 20.00 måndagar till torsdagar :D ) och sen vet jag inte om det är nåt vid åtta, men klockan nio börjar Grey's :) Åh, vilken mysig kväll det blir :)

Åh, Simon skriver, vad kul! Nu ska jag skicka Dennis till tvättis (kanske fungerar om jag har hundögon, hehe) och så ska jag prata lite med Simon innan jag däckar. :D hehe.

OCH SJÄLVKLART fastnade sidan när jag försökte publicera det här vid fyra-tiden, så det är därför tiderna verkar lite skeva :) Som tur var sparades allt :)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback