Allas favoritmat?

Ända sedan jag fick den där "mina  vänner"-boken har alla som skrivit i den skrivit att deras favoritmat är palt. :) Lite kul faktiskt. Fast för mig är det inte palten som är i topp, utan hm... kanske kycklinggryta? :) Idag har jag och Dennis iaf gjort palt. Den blev lyckad, även fast det var första gången jag gjorde palt själv. :) När vi böjd på palt till våra söderifrån-kompisar innan vi flyttade upp igen, så var det Dennis som gjorde det. Vi orkade inte göra glutenfritt också när vi bara hade en kastrull kvar typ..

Snart är helgen slut och det är dags för jobbet igen. Det har faktiskt börjat bli riktigt kul på jobbet. Att vara på dc är inte alls farligt längre. Mitt i allt har jag bara kommit in i rutinerna och kan göra grejer på egen hand och jag känner mig inte utanför bland personalen heller. Mycket beror på Fe - en 43-årig filippin som är jättesnäll och söt. :)

Vet ni? Det är konstigt. Jag och Dennis har städat helka förmiddagen - fram tills Mathias och Putte kom hit - och ändå ser det hur rörigt som helst ut. Och nej, killarna har inte stökat någonting faktiskt :) Nej, utan det har liksom bara inte börjat se städat ut ännu. Det är ganska skumt tycker jag, som vi har plockat och rensat och sorterat och allt annat man kan tänka sig... Voj voj...

Jag var nära på att nästan boka några resor idag. Haha. Så där väääldigt spontant. :) Jag tänkte boka en till Linköping för att hälsa på Malin och Sanna och en till Kalmar för att hälsa på Linnea och så en till Gdansk i Polen för att hälsa på Anja. Helt utan att ha pratat med någon av er! Haha. Men ta det lugnt, det blev inte ändå. Men senare under året blir det absolut, om jag får förstås ;)

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kom hit, kom hit! Jag saknar dig! Dessutom måste du bjuda mig på den beröma palten =) Börjar fundera på om det är någonting riktigt stort jag har missat.. Hoppas allt är bra med dig. Kramar =)

Postat av: Malin

Du är så välkommen så.. tittade föresten på resa norr över här om dagen =) Tyvärr kostar de ju lite.. Men ska nog allt komma upp förr lr senare =) hihi.. Puss & Kraam!

2008-11-16 @ 20:12:55
URL: http://ouialin.blogg.se/
Postat av: Lisette

Ujuj, den som finge bo bredvid er eller din mormor så man fick sig lite palt emellanåt! Ärligt talat så kurrar det så mycket i magen att jag inte vet om grannarna borrar i väggen eller om det faktiskt är min mage. Skulle trott att det var grannarna som borrar, men varje gång de borrar så kurrar det i min mage...! Vad säger du om det? Skumt! =)))



Det ska bli SÅ kul när ni kommer! Kramisar från mig!

2008-11-24 @ 23:53:46
URL: http://www.wiklund.ws/blog/
Postat av: Therese

Jag vill också ha en sån där mina vänner bok :P

2008-11-30 @ 23:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback