Dyster stämning här

Det är jättedyster stämning här i Gällivare sedan det senaste... Senare under dagen fick vi veta namn på de inblandade och rätta åldern.. Hon var bara 19 och han 23.. När jag och mamma mot eftermiddagen skulle till Dollarstore var det stängt "med respekt för en av våra anställdas bortgång" och då klickade det för mig! Då kom jag på vem hon var. Han visste jag redan när jag hörde namnet. Han gick två klasser över mig på låg- och mellanstadieskolan och på högstadiet var han tillsammans med en av mina klasskompisar.. Usch, det känns så hemskt att det har varit så nära liksom...

Idag kom Dennis hem. Och så fort vi kom hem till oss, så somnade han. Hans småsystrar var här nyss och de kollade på Shrek 3, drack te med mig och åt upp nästan alla kakor i min kakburk. Haha. Nåja, det gör ingenting alls, för de är de enda som velat ha kakor. :D

Jag tror det blir en tidig kväll för mig också. Fast jag måste nog väcka den här kisen på en stund, annars är han nog vaken hela natten..

Jag är hungrig.. Måste nog gå och fixa någonting att äta...

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback