Hallonsmootie

Mums! Just nu sitter jag framför datorn i pyjamas, världens mjukaste morgonrock, duntofflor och ett smootieglas bredvid. :) Jag slutade nyss jobbet och var lite hungrig och bestämde mig därför för att vara lite duktig och äntligen använda den där himla vaniljyoghurten som jag köpt för eeevigheter sedan. :) Så nu har jag och Dennis smootie så det räcker till morgonen också.

Det är så skönt! Jag har äntligen jobbat klart för i helg och börjar inte förrän på tisdag igen (om jag nu får fortsätta på den här raden jag gått på tills idag, för jag tror hon som egentligen går på raden ska vara sjukskriven ännu längre och då blir det nog inga problem). Jag ska ringa till vakansen imorgon och höra. :) Känns skönt att ha en bra inkomst iaf när det är 100 %.

Gud, så skönt det blir imorgon när jag är ledig. :) Tror jag ska ta itu med lite praktiska grejer hemma... Kanske slipa bänkskivorna? :) Vi får se.

Åh, vet ni vad jag har gjort idag? Jag har strukturerat upp en lista över julklappar jag ska ge till folk - och presenter till alla sjuttonmiljoner personer jag känner som alla verkar fylla år i samband med julen när man inte har några pengar över egentligen... Morr på er! :) Jag har kommit på vad jag/jag och Dennis ska ge till nästan alla :) Det svåra är mina äldre småbrorsor och Dennis brorsor... Ja, och Simon.. Alla pojkar... Fy fasiken :D Tänk att det alltid är så himlars lätt att komma på vad tjejer ska få.. men killar! Fy fasiken! :D

Nej, nu ska jag göra något vettigt istället :)

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Linnea

hihi, jag vet nog vad jag ska köpa till dig med! ;) :D pussokram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback