Mera jobb :)

Yes! Jag fick fortsätta på den rad jag gått på sedan den 17/10. Nu har jag ett vikariat t.o.m. den 28/11 och även det kan förlängas sedan. :) Det är tur för mig att den här kvinnan är sjuk, så jag får jobba. :)

Jag kommer nyss från jourmottagningen på sjukhuset. Jag har varit där med Jessie i eeeevigheter! Vi satt där i över två timmar! Gud, så trist det var!! Det är tur för henne att hon har en så snäll kusin som mig :) När vi väl fick komma in till läkaren gjorde han någon sorts healing på henne. Det såg ut som att han inte gjorde någonting alls, för han rörde inte henne, men hon kände minsann hur han vred på benen och sånt där. Haha, jag trodde han var knäpp, för jag SÅG ju att han inte gjorde något! :D Vet ni hur svårt det är att inte börja asflabba i såna situationer? Det vet jag! Jobbigt som bara den, kan jag tala om. :) Sedan kom resultatet av hans konstiga undersökning - hon har fått en whiplashskada i ryggen och ner mot benen... :( Och det ska man bara acceptera och leva med. :P Ja, man kunde visst gå på healing och akupunktur och sånt där, men det fanns inget annat man kunde göra.... :P Stackarn.... :(

Jag är utan bröd. Måste baka. Suck...

Kommentarer
Postat av: Malin

Va kul att du får förlängt! Det löser sig alltid till slut =) Puss & Kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback