Några hundringar fattigare..

Jag har just betalat lite räkningar.. Det är faktiskt alltid lika tråkigt att se den totala summan av alla ens måsten och begär som kommit på faktura... Jag längtar såå till lönen den 27:e.... Men det känns låååångt borta!

Idag var jag till ögonläkaren som kollade igenom mina ögon sedan smällen av min jacka.. Hon sa att de såg bra ut nu och att det inte är någon risk att näthinnan lossnar längre. Puh!! Skönt att höra! Efter jag varit där åkte jag till mamma och pappa och åkte med mamma för att skjutsa Tia till dagis. :) Sedan tog vi tillfället i akt och åkte och handlade lite. Först på Ica och sedan på Dollarstore som hade öppet för första dagen sedan det där.... Där var stämningen väldigt dov och vi tyckte det kändes så jobbigt så vi åkte därifrån ganska snart... Stackars personal som mist en medarbetare på ett sådant hemskt sätt och ändå måste arbeta...

För en stund sedan har jag bakat lite havrebullar (bröd) till mig. De blev faktiskt jättegoda. :) Nu väntar jag bara på att de ska kallna så ska jag kila iväg till jobbet sedan. :)

Hare så bra :) Pussokram

Kommentarer
Postat av: Mossis L

Hejhej!



Tadaa. Jag hittade dig oxå :-) Puss å kram från mossis som just har målat naglarna och sitter och småskräpar runt på internet, och som längtar tills ni kommer hit!!! :-)

Postat av: Therese

Det lät inte så mysigt det där med hornhinnan, tur att den inte lossnar för det gör jätteont bara den skrapas :)

Pussokram

2008-11-05 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback