Skit också!

Jag fick inte jobbet som utbildningsassistent.. Skit också! Jag var visst med i slutstriden, sa hon som skulle anställa, men fasen också.... Det där jobbet hade passat mig perfekt, verkligen!

Just nu känns det som att jag bor på jobbet. Visserligen var jag ledig igår, men annars har jag jobbat kväll hela veckan och jobbar även 20 timmar nu i helg... Tungt som bara den, även fast jag trivs och så, men ändå, det är jobbigt att jobba så mycket iaf. speciellt när jag inte haft en enda ledig kväll som jag kunnat göra något kul på med någon kompis eller så. Inte ens när jag och Dennis firade tre år här i onsdags, hade vi möjlighet att göra något speciellt.. Så det var lite trist..

Idag var det manifestation mot våld här på stan. Jag hängde ut från jobbfönstret när ett fackeltåg på ca 700 pers tågade förbi längs storgatan. Det var fint. :) Nyss när jag kollade på text-tv stod det på startsidan "Fackeltåg mot våld i Gällivare". Hemskt som det är, förstår nog hela Sverige varför... Det var med på lokal-tv också, fast det var inte lika häftigt som text-tv. haha.

Om ni vill åka billigt med tåg i januari såg jag nyss i min mail att sj-prio-medlemmar som är under 26 reser för 25 kronor alla sträckor då. Wow :) Så skynda er på att boka :) Jag däremot, är spyless på att åka tåg, så det så :)

Strax ska jag hoppa i säng. Jag mår inte riktigt bra nu. Tror jag håller på att bli förkyld.. Hugaligen.. Men upp och jobba ska jag iaf - absolut hela helgen. Det är ju bra ob ;)

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback