Skönt med helg

Idag vaknade jag klockan tio, en timma innan min mobil skulle väcka mig. Det var skönt, för jag var så pigg då. Vid tolv promenixade jag till mamma och pappa iklädd jeans, långkalsonger, topp, kofta, halsduk, vantar, mössa, täckbyxor och kappa. Det är kallt! Nu är det nästan 13 minusgrader... Brrr!

Jag och mamma satt och scrappade hela dagen och nyss bjöd de på mat - kyckling, pommes frites och currysås. Mmm! :) Direkt efter det fick jag skynda mig hem och plocka lite eftersom Jessie kommer på en liten stund. Jag hann faktiskt dammsuga också :)

Jag ska försöka få henne att vilja kolla på "Sex and the city - the movie" med mig, för jag är riktigt sugen på att se den. :)

Usch, imorgon borde jag verkligen ta itu med resten av lägenheten. Plocka ännu mer och diska de stora grejerna.. De har stått och luktat illa i evigheter.. men jag har bara inte orkat fixa det... Jag måste göra fint iaf innan Dennis kommer hem på måndag, så jag har bara imorgon på mig eftersom jag jobbar morgon på måndag...

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback