Stämmer det?

Jag gjorde ett personlighetstest, efter att sett länken på Malins blogg... http://se.41q.com

Din personlighetstyp:

Bestämda och uppriktiga. Födda ledare. Utomordentlig förmåga att förstå övergripande organisatoriska problem och finna hållbara lösningar. Intelligenta och allmänbildade, ofta mycket bra talare. Värderar kunskap och kompetens och har inget överseende med ineffektivitet eller dåligt organiserad verksamhet.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Företagsledare, VD:ar, organisationsgrundare, affärsföreståndare, chefer, entreprenörer, domare, advokater, jurister, datakonsulter, universitetslärare, politiker, kreditrådgivare, fackrepresentanter, marknadschefer, banktjänstemän, systemanalytiker, forskare.

Haha, jag är ju en jäkel på att vilja planera allt och älskar att organisera grejer, så haha, visst skulle jag kanske inte ha "överseende med ineffektivitet eller dåligt organiserad verksamhet" hahaha. Ja, bra talare, hoppas jag, för andras skull, att jag är, eftersom jag älskar att prata - helst inför mycket folk - och pratar myyycket. :)

Men hörrni... universitetslärare.... nja.... Jag funderar ju på att ta lågstadiet... :S voj voj.. Fast visst skulle jag säkert passa som chef eller så :) men absolut inte som de där andra konstiga yrkena jag matchade med :) haha.. konstigt.. Malin och jag är väl ändå inte såå olika, eller? Det trodde jag iaf inte. Hon fick fram massa massa bra grejer: pålitlig, kreativ, värdesätter andra osv. medan jag bara ska ha kontroll över allt - enligt det här. haha. Och hon fick minsann bli lärare för de lägre åldrarna... ojoj.. Ja, det är bara att inse, Therése, du är ett kontrollfreak som inte alls bryr dig om andra - absolut inte de som inte jobbar bra. hahaha :D

Träffade testet heelt rätt, eller kanske bara lite? :D Vad säger ni? Ärligt nu! (ni kan alltid hamna på min svarta lista om det blir svar jag inte gillar - jag är ju född till ledare som lätt kan få er bort från världen) :D :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha.. Du fick ju yrken som troligtvis ger bra betalt iaf ;) Vet dock inte riktigt om jag skulle säga att det känns helt som din personlighet.. Men till viss del tycker ja de kan stämma =) (hoppas ja inte hamnar på den svarta listan nu =P )

Puss & Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback