Blogg från sängen

Vet ni? Jag sitter hemma och skriver nu. Ja, så är det. :) Jag fick post från bbb idag om att testa deras 100 mbti-bredband GRATIS i 30 dagar och jag är ju inte dum, så jag kopplade i det på studs och här sitter jag nu. :) Gud, vad skönt! Så innan tiden är ute så beställer vi bredband så vi slipper vara utan sedan :)

Idag var jag ledig och var på Samtalsbyrån och pratade av mig lite om mitt liv och mina funderingar och allt sånt där skit som jag inte vill tynga ner någon annan med. Det var jätteskönt att prata där med en kvinna som jag aldrig träffat förr - och få en utomståendes tankar och så på det jag berättade. Jag lovar, det där var så jäkla mycket bättre än att gå till den där psykologen jag hade i LInköping. Om två veckor ska jag tillbaka med fler problem. hehe

Jag är så jäääkla avis på Malin och Raoul som är i London just nu! Hoppas det bara regnar på dem! Nej, jag skojar bara. Jag hoppas det blir jättebra alltihop och att Raouls ryggskott (som kom väldigt lämpligt dagen innan avfärd) har blivit bättre och att hotellrummet hade badkar... :) Fy sjutton vad kul att vara i London! Jäklars! :) Jag ska också dit någon gång. Jag lovar. Som jag sa till farmor och farfar idag, när jag hälsade på hos dem för att Ove fyllde år, att jag hellre reser till nya resmål och land än att ha min favoritplats och nöja mig med det. Nej, jag vill se allt - nästan. Jag vill kunna säga till alla att jag varit överallt och sett allt. (Jag är lååååångt ifrån, tro mig. Jag har bara varit i Spanien, Polen och Finlands norra delar (och det räknas inte). haha

Imorgon ska jag stiga upp klockan sju och gå till tvättis. Usch och blä! Men jag har inga tankar om att jag orkar vara vaken efter att jag slängt in kläder i de första två maskinerna. Nej, nej. Jag kommer nog somna som en stock och gå tillbaka dit efter minst en timma. :) Det är så himla dumma tider i våra tvättstugor här: en är från 7-13 och den andra från 13-19... Man är ju fast hela dagen och kan dessutom inte tvätta på kvällen, så man måste tvätta en dag då man är helt ledig..... Jäkla skit..

Tror jag ska kolla nya Heroes nu. :) Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback