En ledig dag

Vaknade halv elva med huvudvärk och världens tröttaste kropp, men var ändå på väg till Dollarstore med mamma och Putte efter 40 minuter. Fast innan vi kom dit, hamnade vi på återvinningsmarknaden och där hittade jag ett jättesött blommigt tyg (egentligen är det en gardin med kappa) för 10 kronor. ALLT är superbilligt där! Mamma köpte en gigantisk spegel med ram för en tjuga och ett helt skåp med "stereo" för stenplattor (till pappa). Haha... Putte hade somnat när vi kom tillbaka till bilen... Voj voj.. :D

Vi kom iaf fram till the D till slut. Jag, som inte har varit där på två veckor, var tvungen att gå runt ALLT för att se på alla nyinkomna grejer. :) Men det blev bara ett besök för 80 kronor, och då fick jag en grön, glittrig mössa, svarta glitterjulgranskulor, chockrosa måttsats, en godisask och två påsar med färgglada minimashmallows. :) Det ni, ni som inte har Dollarstore ;)

Jag och mamma fick lämna hem min gnälliga lillebror och åka tillbaka till ÅVM och hämta hennes grejer som nätt och jämnt fick plats i hennes minibil :D Sedan åkte vi till Jysk och drömde oss bort i de suuupermjuka duntäckena som gick bortåt 2000-lappen :S Till sist tog vi en sväng in på Coop och handlade lite mat och den nya scrapbooking-tidningen. Så ikväll ska vi scrappa :) Jag har redan hunnit sortera mina foton från året som student, så jag är fit for fight. :)

Jag har dessutom hunnit baka chokladbollar idag. De ligger där i frysen och bara väntar på att jag ska äta upp dem. hehe. Nu har min underbare pojkvän gjort en kycklingsallad till oss, så nu är det dags för middag!

Pussokram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du fått dig din rosa måttsats nu som du inte kunde hitta på Rusta här i stan =)Puss & Kraam

Postat av: Linnea

nu hittade jag hit =) vad kul att kika i din blogg. Låter som du har haft en riktigt rolig shoppingdag. Det kan man ju aldrig få för mycket av, visst? ;) Hoppas du har det jättebra där uppe i norr. Massa kramar!

2008-10-27 @ 20:29:45
URL: http://linneasofia87.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag vill komma och hälsa på dig!

2008-10-29 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback