Grädde på moset!

Haha, jag skrev visst i förra inlägget att vi åt "potatisgratäng och klyfypotatis" som Jessie uppmärksammade och tyckte att hon inte varit så borta under middagen och att det väl ändå var potatisgratäng och fläskfilé. Haha, och visst var det det! Tack, Jess! :) Potatis på potatis..... voj, voj!

Äntligen har jag förresten fixat det där med min försvunna bok, Malin! Nu har jag gjort en reklamation och beställt en ny bok - till RÄTT adress. Och det ska visst inte bli några extra kostnader för mig. Puh! =)

Jag är hos mossan och fassan just nu. Mattisen leker runt omkring mig hela tiden. Just nu åker han "basebår" fast han egentligen menar skateboard. Hihi.

När Dennis slutar jobbet klockan sex ska vi till hans familj och fika eftersom svärfar fyllde år i lördags. :)

Ja, det var väl allt! :) Pussokram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Va skönt att det har löst sig med boken nu =) Puss & Kraaam

Postat av: jessie

sen vill jag bara påpeka att de heter "morsan och farsan", inte mossan och fassan. de var lärare du skulle bli va? ; )

2008-10-06 @ 23:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback