Inte på topp

Dennis är i huvudstaden och jag är hemma och är sjuk, borta från jobbet. Jag har inte alls mått bra de senaste dagarna. Det känns som att jag inte orkar med någonting nu. Usch, jag vet vart det här är på väg att leda..... Tur att jag inte jobbar ihelg, för då hinner jag nog repa mig lite tills måndag..

Måste dock gå till banken på en stund och sätta in pengar från farmor och farfar så jag kan betala hyran och lite räkningar.... Suck.. Det verkar som att man ändå inte kan leva på bara kärlek som man brukar säga.. Nej, pengar tycks ha en stor del i det hela. Alldeles för stor del, om ni frågar mig...

Sanna funderade på att komma hit upp i januari och hälsa på. Jag hoppas verkligen att hon kan det, för jag saknar verkligen henne. :) Och Malin. Och Linnea. Och Anja. Och japanen Simon som inte ens tänker komma hem till jul.. Vilken råtta! Fasen att jag inte har er alla här uppe! Jag saknar er så!!

Idag ska jag åka och hälsa på Sofia en sväng hos hon och Johan. Jag har aldrig varit där, fast då har de ganska nyss flyttat ihop också och haft massa att göra där, så det har inte riktigt passat heller. Men nu ska jag dit och kolla läget. :) Fast jag vet redan hur planlösningen ser ut iaf, för Jessie bor i en exakt likadan precis ovanför dem. Haha, det är ju lite komiskt, att mina enda kompisar här i stan råkar bo precis under/över varandra. :)

Förresten, arbetsintervjun som utbildningsassistent gick bra, tyckte jag iaf :) Och vet ni hur det var? Det var tre kvinnor där - Eva-Britt som är kompis med min moster, Ulla, som är mamma till min gamla klasskompis Jonas och Lotta som är mamma till min brors gamla klasskompis. Haha. Jag kände mig ganska hemma där. Hoppas att jag får det där jobbet. :) Att tjänsten bara är 75 % är jättebra för min del, för jag tror inte jag orkar mer just nu. Eller jag VET att jag inte gör det..

Nåja, då är det bara att gå iväg till banken och lägga in de sista stålarna... :P

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag saknar dig också! Det där jobbet låter ju verkligen toppen, hoppas du får det. Och att du kryar på dig snart =)

Massa kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback