Mums!

Idag har jag och Dennis bakat kanelbullar. Jag gjorde de glutenfria och han de vanliga. Mums, vad goda de blev! Direkt när sista plåten var klar sprang vi hit till mormor och morfar med en drös nybakta, varma bullar och bjöd dem. Mormor blev jätteförvånad över att Dennis bakat eftersom ingen av männen i släkten brukar baka. Så han fick bra cred. :) Mickan fick en helt egen påse med glutenfria bullar att ta med till Kiruna så hon har någonting att äta under helgen, och speciellt imorgon när det faktiskt är kanelbullens dag. :)

Snart ska vi äta kycklinggryta här. Jag undrar om vi inte gör fläskfilén och potatisgratängen imorgon istället eftersom vi blir bjudna på mat... Klockan sju ska vi skjutsa Kaddi till en fest i mamma och pappas hus och sedan ska vi lämna bullar till min familj. :) Efter det ska vi hämta tjejerna från partyt hos kusinen. hihi.

Jag känner mig rätt duktig faktiskt. Jag har börjat bokföra allt vi köper, så att vi har kolla på ekonomin och vem som betalar vad och så... :) Det blior intressant med överblicken när månaden är slut. :)

Jag har förresten börjat grunna på vad jag ska köpa i julklapp till alla. Tro mig, det blir toppenbra grejer ;)

Ha det så bra i helg! Pussokram

Kommentarer
Postat av: Malin

ohh Kanelbullar.. Vad Gott.. det blir de nog bakat här idag med Frida! Får allt unna mig en lr två nu när de gick bra på viktis =P Puss & Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback