Oj, oj, oj

Tre nya bloggare bland mina kompisar. Okej, nya och nya... Vissa har faktiskt skrivit länge, men jag visste inte det förrän nu, så nu har jag lagt till dem i min länklista. :)

Tung dag idag. Det var inte så mycket att göra på jobbet. Det var väääldigt lugnt faktiskt. För lugnt. Och är det för lugnt i 10 timmar blir man väldigt trött! Ja... Jag slutade iaf klockan sex, åkte på affären och handlade och köpte även med mig skrovmål hem. Det tyckte jag att jag förtjänade, även om kanske inte plånboken höll med. Men vad sjutton, IBLAND måste det gå. Visst? ;)

Jag har nyss pratat med Sanna i telefon. Och vi är ju sådana pladdertackor båda två så sätter man oss i ett samtal pratar vi huuur länge som helst! Och den här gången ringde jag... 40 kronor... Skit! Det kändes dyrt... Nåja.. Jag får snåla igen.. =P

Nu ska jag gå och titta på film med Dennis - "Dumpad". Jag hyrde den för 10 kronor och Cissi har sagt att hon älskar den där filmen och de andra i samma stil av samma regissör eller hur det nu var (någonting med samma någonting var det iaf :D ) Den verkar ganska kul iaf. Mycket, mycket bättre än "40 year old virgin" som går på tv ikväll.. Den är verkligen kass! Jag såg den på bio för evigheter sedan, men usch, vad dålig den är! Tips: se inte den, det är inte värt det :)

Och jag babblar på... Jag som skulle gå.. Okej, men imorgon är jag ledig, så då ska jag bara ta det lugnt... och baka massa gott.. Mmmm... Undra om jag närmar mig en viss period...? :D

Pussokram!

Kommentarer
Postat av: Marie

Heej, jo det är rätt kul, och så måste jag ju locka många att söka till lärarprogrammet på LTU nästa år, ska nämligen vara Phösare då=)=)



Men ha det så bra och tack för publiceringen på din blogg=P Kan behöva den!



Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback