Råttan

Det gick jättebra på jobbet idag, men det var inte så mycket att göra.. Men det spelade ingen roll, det var kul ändå. Jag åkte till mamma och pappa på min 30-minuters rast och fikade. Sedan fick jag sluta en timme tidigare för att vi var klara :) När jag slutade och åkte hem var Dennis igång med matlagningen så jag hjälpte honom. Det blev strimlat kött med wokgrönsaker och risnudlar. :)

Nu är vi hos Dennis familj och betalar lite räkningar medan Matti jävlas. Voj, voj, sicken jäkla råtta! :D

Jag har förresten postat adressändringarna nyss, så några av er borde få dem snart :)

Nu ska jag fortsätta med nåt annat. pussokram :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Den maten lät inte helt fel du! =) Mums

Puss & Kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback