Så fruktansvärt

Det är så fruktansvärt det här med Carolin från Piteå som har varit försvunnen här i Gällivare sedan mitten av september. Ikväll hittade polisen hennes kropp. Jag fattar inte åt vilket håll världen går. Okej, att det finns knäppisar och så. Men mördare, i lilla Gällivare. Helt ofattbart. Ja, det har faktiskt hänt några sådana saker här, men det är så jävla läskigt. Jag fattar inte hur någon kan bli så arg på någon eller tappa fattningen eller förståndet eller vad det nu är man mister, eller kanske aldrig ens har haft, att man går och mördar någon. Jag fattar inte!

Jag tycker så himla synd om mördarens barn! Stackarna! Vilken uppväxt de kommer att få, helt utfrusna hela livet på grund av att deras pappa är en total... ja.. vad man nu ska säga.. Det finns ju inte ens ord för det.

Och Carolins familj. Här ska dottern iväg på en arbetsintervju i Jukkasjärvi och försvinner på vägen dit. Ingen vet någonting om henne, på nästan en månad då spår börjar upptäckas och en man blir anhållen. Ja... Tänk att leva i såda ovisshet och sedan få veta att något monster har mördat henne.. Usch!

Ja, nu är det bara att vänta till presskonferensen som ska hållas imorgon eftermiddag. Då kommer man att få veta hur allt har gått till. Alla kommer att lyssna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback