Svinkallt!

Det är så jäkla svinkallt idag! Vi har två termometrar och jag vet inte vilken som går rätt, men en av dem visar -8.2 och den andra -6.7.... Kallt är det iaf..

Tror ni inte att banken var stängd idag? Det är ju dag före helgdag, så alla tycks vara lediga idag. Jag hade till och med problem att ringa och friskskriva mig till måndag eftersom alla är lediga..

Jag köpte pizza idag. Jag var så himla hungrig när jag åkte från Sofia och mamma och pappa ska inte äta förrän vid halv åtta och jag var hungrig redan vid fem, så jag beställde. Men jag fick inte hämta den förrän efter 40 minuter! Helt sjukt, annars brukar det max ta 17... Nåja, jag gick iaf hem med min pizza och tror ni inte att den var helt bränd, så jag ringde dit och fick hämta en ny... Jobbigt.

Jag funderar på att städa.. Jag känner mig rastlös, men det är så himla rörigt här hemma så jag vet inte om jag har ork att göra något alls.. Dessutom är det helt jäkla freezing här inne också! Bara 20.2 grader. Jag är van vid minst 23, så jag håller alltid på att frysa ihjäl är hemma. Brrr

Ikväll ska jag kolla lite på idol iaf. Nu hoppas jag att den där med de läskiga ögonen åker ut - Robin B, heter han va? Och nu börjar jag faktiskt bli less på Johan Palm också. Han skriker ju sig igenom alla låtar. Då får han vara hur charmig och kul som helst, men det är då ingenting jag gillar att lyssna på hela tiden iaf. :P

Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback