Bara mys

Det har varit en jätemysig helg med Dennis småsystrar. Båda två sov hela helgen. Vi har bakat kladdkaka och scones, tittat på massor av filmer, gjort bokmärken, spel och grattiskort till svärfar som fyllde år igår. Vi har spelat Mario Kart på Wii och två spel som jag fyndade på Röda korset  för 5 kronor i fredags - "Spökslottet" och "Busungarna". Det har varit jättemysig! Igår gjorde vi potatisgratäng och klyftpotatis och så kom min kusin Jessie förbi och åt hon med. :) Elina blev lite blyg då. hihi.

Dennis har fått ett tre-veckors vik. som personlig assistent. Det är skitbra, för så har vi lite pengar säkrade. :) Igår kom han förresten hem med vår nya bil. Åh, jag älskar den! Den har allt! ABS-bromsar, AC, värme i sätena, mugghållare, speglar vid båda sätena fram som DESSUTOM har en lampa som tänds när man öppnar spegeln! WOW!! Det är det bästa, jag lovar! :):):)

Inatt har det snöat och snöat och snön ligger fortfarande kvar, lite iaf. :)

Nu sitter jag och håller på att fixa med lite julklappar som jag är ivrig att börja med. :) Det kommer bli jättebra :)

Ha det så bra! Puss!


Kommentarer
Postat av: jessie

hm. jag kanske var lite förvirrad igår. men nå tror jag att vi åt pottigratäng å flärrefille. inte pottigratäng å klyftpotatis? haaaalååå? : p

2008-10-05 @ 19:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback