Trevlig helg :)

Igår kväll var jag och Dennis bjuden till Jessie på middag med hon och Andreas (trevlig kille det där :)). Jess hade gjort potatisklyftor och älgstek med beasås. :) MUUMS!! Sen fick vi glass, kolasås och maränger som var ihoprörd till världens röra, men det var gott som bara den!

Därefter åkte vi hem till Andreas i Sikträsk. Mörkt var det och jag och Dennis var båda två övertygade om att Jessie tänkte dumpa oss där ute i skogen - vi hade aldrig hittat hem igen isf. :) Hos Andreas spelade mitt spel "Rita och gissa". Det var tjejerna mot killarna, och det var jättekul :) Jag och Jess vann (kanske med lite fusk). hehe..

Idag åkte jag och Dennis till Dokkas för att min mammas moster Astrid och hennes man Hugo har fyllt år, 62 resp. 83. :) Där fick vi äta smörgåstårta och dricka te med familjen och släkten.

Nu ikväll bakade jag kladdkaka med minimashmallows och bjöd in Jessie (okej, hon bjöd typ in sig själv) haha. Dennis är hemma och har grabbkväll framför fotbollen på tv. Så han, Simon, Erik och Matti sitter där och dricker öl, äter chips och skriker. Haha. Jag smet hit för att hämta nästa avsnitt av heroes. :) Åh, vad kul jag får när jag går hem sen! :)

Jag ska nog snart kila hem jag :) Fortsatt trevlig helg! Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback