Det ÄR höst!

Vet ni? Jag är SÅ FRUKTANSVÄRT less på att flytta nu! Det här var min 14:e gång, tror jag. Jag är en hejare på att packa kartonger och strukturera grejer och även på att slänga och rensa ur gamla saker vid varje flytt. Men nu är jag så less! Usch! Inte nog med att vi har packat alla kartongerna i Linkan och åkt hit med dem, utan vi måste dessutom packa ner alla grejer som är kvar på nya stället. Och det är inte lite det. Hade det varit tomt där när vi kom dit (vilket vi visste att det inte skulle vara, men ändå) så hade det varit mycket roligare. Nu har vi grejer i lägenheten och hos Ove. Det är lite jobbigt eftersom att jag allra helst hade haft allting på samma ställe direkt för att sedan kunna omstuffa allting vi inte ska ha hos oss. Nu blir allting liksom dubbelt upp.. Jag längtar så tills vi är klara med inflyttningen så att vi kan börja bo där som normala dödliga.

Och vet ni, ni södra-Sverige-bor? Det ÄR höst nu, och den är till och med nästan slut! :) Här är det minusgrader varenda natt, frost på bilrutorna, merparten av alla lövträd är gul-röda och det är allmänt grått och ruggigt. Så om ni använder den där meningen som börjar "I höst ska vi..." så blir jag tokig :D Jag har alltid trott ni menat NÄSTA höst eftersom den här redan är och snart är det vinter. :) Kommunikationsproblem? Jajemen :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gillar din blogg! Har ni redan minusgrader? Brrr! Jag har precis börjat med vantar, nu när det är HÖST! Hoppas att vi kan höras snart, jag behöver lite stöd i massa grubblande. :)Hoppas att det går bra med alla kartonger! Saknar dig massor, min vän! PUSS!

2008-09-19 @ 01:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback