Jävla skit!!!

Ja.. Jag vet faktiskt inte hur jag och Dennis ska klara oss, rent ekonomiskt, nästa månad. Vi har inte jobbat någonting nu i september för att vi inte har hunnit nu när vi precis har flyttat hit och därför kommer vi inte få någonting, inte ett öre nästa månad. Så hur november kommer att bli, det vet jag inte. Inte heller har vi någon rik förälder eller släkting att låna några tusen från... Fan...

Dennis har kontaktat a-kassan idag, men de säger att man inte får stämpla om man har studieuppehåll. Jävla skit! Hoppas jag får det där jobbet på ica i arcaden. Jag vill verkligen ha det - och nu behöver jag det verkligen! Jag har ringt till kvinnan som är boss över the barnomsorg i Gällivare idag och sagt att jag har flyttat hem igen. Det tyckte hon var roligt och sa att hon skickar en blankett till mig som jag sedan ska skicka till Rikspolisstyrelsen i Kiruna för att få bekräftat att jag inte är någon hemsk barnförbrytare eller något sådant. Det är jättebra att man måste göra den där kollen, men det är lite surt nu eftersom att det tar sån lång tid och då hinner jag inte jobba ett endaste dugg nu i september... Jag är lite rädd över att jag och Dennis måste gå till socialen och få hjälp därifrån. Mitt i allt! Det känns så himla konstigt. Vi har aldrig haft problem med ekonomin, inte ens som studenter, men nu mitt i allt, när vi flyttar upp hit, ja, då blir det världens tjorv! Mycket berodde på den där j-vla bilen som bara la av flera gånger och kostade oss multum, bara så där, att fixa... Jag tror inte att vi hade räknat med några tusenlappar i oförutsedda utgifter... SKIT!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback