Så söta vänner vi har!

Åh, vad himla tråkigt det har varit att lämna er alla i Linköping! Ni är ju så söta! Kvällen innan vi skulle åka hem till Gällivare (men bara kom hit till Stockholm) hade Dennis statistikgäng förfest hemma hos Maja och ville prompt att vi skulle komma förbi en sväng, vilket vi gjorde. Shit, vad kul det var! Och gud vad de hurrade för Dennis! :D Alla bara "DENNIS JOHANSSON, WOOAH!" haha. Han fick ett så gulligt klotterplanks-kollage av dem där de hade skrivit massa söta och roliga grejer. Det var jättefint. Den ska vi laminera när vi kommer till Gällivare. :) Sedan fick vi chokladpudding (som de hade kollat upp var glutenfri för min skull) och grädde. Vi pratade, skrattade och myste med dem ett tag och blev "tatuerade" av en kines som hette Charlie. Han skev med en svart penna (en sådan som alla statistiker bär omkring på för att kunna skriva på folk) på Dennis arm "I am the king of the world" (på Christians begäran) och på min arm "I am the queen of the world" (på Jennifers begäran). Allt på kinesiska, självklart :) Annars hade ju vilken kotte som helst kunnat göra det utan att det hade varit det minsta häftigt. Haha.

När vi skulle gå fick vi kramar av allihop och så började alla att hurra och sjunga för oss (speciellt för Dennis, vilket också är självklart :)). Det var så himla kul att jag inte alls hade någon lust att gå därifrån. Snacka om att vi kände oss uppvaktade, men då var vi ju också "världens kung och drottning". ;)

Och mina kompisar då. Malin var så himla supersöt som gav två jättesnygga teburkar med häftigt lösviktste till mig. Jag har inte hunnit smaka på dem ännu för de är nerpackade i bilen, men de luktade jättegott iaf. Och Sanna gav mig den häftigaste grejen i hela världen - Elmo. :D Hahahahaha. Jag kan inte säga något annat. :D

Jag saknar er såå!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig me.. Träligt (du får ju inte glöma östgötskan nu när du lämnar länet) med att bilen krånglar för er.. Får hoppas ni slipper problem på resten utav resan.. Kraaamar

Postat av: Malin

Arbetet är inte det roligaste Nej.. Men det går framåt.. börjar formulera sig i huvudet.. nu är det bara att få ner de på print.. Tankeprocessen är igång iaf =) Hahaha.. va mitt mål att lära dig.. Men du har ju lärt mig Tjorvigt =P så det är väl jämt då lr?? hihihi.. Puss o kraam

2008-09-14 @ 22:59:10
URL: http://ouialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback