Tjejkväll

Åh, vad kul det var ikväll. Jag blev lite sen med mitt pysslande av efterrätten, men till slut var jag klar och åkte iväg till Sanna och träffade henne, Christine och Karro. Vi hade jättetrevligt med vårat knytkalas. Christine hade fixat bröd - även glutenfritt :) och potatisgratäng (mums!), Karro hade gjort en jättegod sallad och köttbullar (även de glutenfria och mumsiga :) ) och Sanna stod för kräftor (som hon och Christine åt medan jag och Karro glufsade i oss allt annat smarrigt), kalkon, dryck och tomatsallad. :) Och sen kom jag där med min lilla efterrätt. :) Haha. Fast den var söt, tycker jag. Det blev jätterosa små princessbakelser gjorda på chokladmuffins med hallon och vaniljsås och ytterst var det ett rosa (egengjort, "ooo") marsipanlock och självklart små marsipanrosor på varje :) hihi Det var jättemysigt! :)



Efter maten som tog upp allt utrymme i min mage så att jag var tvungen att öppna knappen på mina jeans (Christine var smart, hon hade kjol och tights) drack vi te och högg in på mina bakelser :) Det tog emot, men de var också goda :) Och tjejerna var så söta! Jag fick en flyttpresent av dem - åtta chokladpraliner! Åååh, vad gott!! De ska jag äta uppe i Gällivare när jag har fått lugn och ro hemma igen, när flyttkaoset är över. :)

Usch! Förutom de tre timmarna med tjejkväll, har jag bara jobbat och slitit idag. Nu är det inte mycket kvar att packa här, men ändå tillräckligt för att Ove retsamt kommer att säga "Men, ni har ju inte packat något" när han ser att det faktiskt är lite grejer som inte är nedpackade. :) Voj, voj.

Jag ska hoppa i kojs nu och hoppas att man förbränner massor av kilon under natten - annars är det verkligen kört på vägningen imorgon efter den här brakmiddagen :) Som tur är, är det sista gången jag slipper oroa mig för viktisvågen, den som alla gruvar för och inte äter någonting före man ska kliva upp på, för att inte väga mer. Haha, sedan sitter massor där på mötet och käkar frukt och grejer för att de har hållit sig så länge utan att äta. Vilken taktik va? :D

Natti natt! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är ju den bästa taktiken ju =) Den funkar ju för det mesta =) hihi Kraamizzar

Postat av: Malin

Glömde ju skriva att de där bakelserna/efterrätten ser väldigt god ut =) hihi

2008-09-11 @ 09:48:27
URL: http://ouialin.blogg.se/
Postat av: Bejbelin

Vad roligt att vara så kreativ =)

2008-09-14 @ 18:20:03
URL: http://castle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback