Scones :)

Jag skriver bara lite hastigt nu... Igår gjorde jag scones, så jag ska äta det nu också (inte lika gott som helt nybakat, men ändå gott).. :) Jag sitter och toklyssnar på min nya skiva Absolute Schlager - skitbra! Ni skulle bara se vad jag diggar. :D

Idag börjar jag jobba klockan ett, så fram tills dess ska jag bara ta det lugnt. :)

Vet ni vad? Gissa vars mitt paket med min nya mobil är fast! Ja, självklart - i ÅNGE!! Helvetes jävla Ånge....!! ALLT fastnar där!! Ååååh!! De kan inte ha mer än två personer som jobbar där. De kan bara inte det, så segt som det alltid går där och när alla paket alltid fastnar där! *suck* Jag är så spyless på det där stället...

Nu ska jag äta scones och dricka en stooor kopp med vaniljte. :) Mums!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej tjejen! Hoppas du har haft det bra i Torneträsk och att det går bra på jobbet och så :) Ledsen att min mobil är som den är.. den är för tillfället ihoptejpad med eltejp så det kanske säger en del.. Åh, jag älskar scones. Som sagt, de är sjukt goda när de är nybakade med de går väldigt bra annars med! Har du fått jobb i sommar och så förresten? Kramar

2009-04-06 @ 11:31:57
Postat av: Simon

Har i AUS ar allting bra, maste bara borja soka ett jobb ocksa^^ hoppas ni har det bra dar i Gallka-- du far skriva pa msn eller nanting. halsa dennzon

2009-04-06 @ 14:47:18
Postat av: Therese

Mitt paket fastnade också i Ånge :o kan de inte omdirigera rutten eller nåt? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback