Mestadels vovve-bilder :)


"Familjens" senaste tillskott. :) Meet Pricken. :) På de tre första bilderna är jag och Brandmannen Mathias och hälsar på hos Dennis familj för att träffa nya vovsingen. På alla andra bilder är jag hundvakt till honom hemma hos oss. Även Marlene, mamma, pappa, Putte och Tia kom och hälsade på för att se den lilla söta 9-veckors valpen. :) Putte och Tia spelade även Little Big Planet på PS3. Tia är grym på det - trots hans 3,5 år! :) Han är även grym på gitarr. :)





Tia med sitt mästerverk: En nyckelpiga. :) Såååå söt!



Nästa konstverk blev en höna. :) Hihi. Det här är den sötaste hönan jag har sett. Vad säger ni? :)




Ove kom och hjälpte oss att flytta en skena från fönstret till mitten av vardagsrummet. Med sig hade han sin dams dotters vovve Sune. Dennis gäspar. :D




Så otroligt söt bild på Pricken! :)




Elina, min svärfar och Pricken


Kommentarer
Postat av: Therese

Nu tror jag nog att du skrev fel här, han var väl ändå 9 veckor och inte 9 månader där :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback