Idol

Fasiken vad jag längtar tills Idol 2009-finalen börjar om 13 minuter! Och det är så himla kul att Erik Grönwall och Calle Kristiansson är i final! Erik är GRYM! Fy fasiken vilken bra rockröst han har och vilka framträdanden han gör!! :):) Och Calle är charmig och har en så otroligt, härligt sexig röst! :)

Jag hoppas dock på att Erik vinner (även fast jag har röstat på Calle hittills) för han är en mycket bättre artist på scen och som Laila Bagge sa är nog Globen för litet för honom. Han vet hur man gör. :) Hoppas att vinnarlåten passar och att albumet vinnaren får göra håller samma genre som killarna hittills har hållt sig till. Då köper jag albumet. :)

Nu ska jag fixa mys här och kolla på le finale av Idol!! :):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback