Kul grej

  • Vad heter ni? Therése och Dennis 
  • Hur träffades ni? Gick i samma klass på gymnasiet i 1,5 år innan vi "upptäckte" varandra under projektarbetsresan till Polen
  • Tillsammans? Redan i 4 år! 
  • Är ni förlovade? Ett år nu på lucia :)
  • Bor ni ihop?  Japp, sedan 2,5 år
  • Har ni barn? Nix - inte än :)
  • Har båda körkort? Ja
  • Kommer du ihåg er första kyss? Jo... :) 
  • Vem sa "jag älskar dig" först? Dennis
  • Vem är äldst? Jag
  • Vilka stjärntecken är ni? Kräftaoch skytt 
  • Vem fyller först på året? Jag
  • Vem är längst? Dennis
  • Vem sjunger bäst? Haha, det har singstar många gång bevisat att det är jag ;D 
  • Håller ni i handen på stan? Ibland 
  • Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja.. lite kanske.. Vi hade ju varit klasskompisar..
  • Vad har ni gemensamt? Lika envisa båda två! :D
  • Blev du kär i första ögonkastet? Nej, men efter en vecka ;) 
  • Har ni någon speciell låt? Jo. It is you - Dana Glover 
  • Har ni stora framtidsplaner? Planer... Hm... Förhoppningar, tror jag mer att det är..
  • Har ni gråtit i varandras armar? Hehe, nej, den biten står nog jag för :D 
  • Har ni varit utomlands tillammans? Ja, fyra gånger.
  • Vilket är ert bästa minne? Jag tror det är Polen-resan 
  • Vem lagar bäst mat? Båda
  • Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Dennis jobbar oftast kväll och jag kikar på tv. Jag vet - skittrist! :D 
  • Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jo, oftast 
  • Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej
  • Blir du lätt svartsjuk? Oh, ja! :D 
  • Brukar ni bråka? Jo, men bara om småsaker för vi är rätt så tjuriga båda två, men jag har svårt att försöka vara arg längre stunder.
  • Ringer eller SMS:ar ni mest? Messar.
  • Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han! :) 
  • Brukar nån av er prata i sömnen? Hehe, jo, jag skrattar och han pratar i sömnen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback