Små kusiner

Så himla kul vi har haft idag! På morgonkvisten åkte jag, Lisette och Axel till Åkersberga för att hälsa på min farbror Kenneth, Elisabet och min andra lilla kusin Ewelyne. Det var jättekul att träffa dem! :) Det är drygt ett och ett halvt år sedan jag har varit dit, så det var på tiden.

Vi fikade och busade hemma hos dem och sen åkte alla utom Kenneth, som skulle jobba, iväg till Å. centrum och gissa vem vi stötte på där? TOMTEN! :) Woow! Ewelyne hoppade upp i hans famn nästan direkt, men Axel höll sig borta med minst en 2,5 meters radie. Hihi. Han tyckte det var lite otäckt. Haha, och det är ju klart att det är läbbligt med någon snäll, mjuk tomte som ger pepparkakor och julklappar. ;D

Jag lägger ut bilder senare både från tomtebusandet och även från BSB-konserten som var skitkul! :) Här är förresten låtlistan från deras turné:




Backstreet´s Back (självklar inledning)

We've got it going on

PDA

Quit plaing games

As long as you love me

This is us

Show me the mening

All I have to give

She's a dream

I never break your heart

Medly -
The Call
The One
Bigger
Shape of my heart
I want it that way -

All of your lie

Larger than life

Bye Bye Love

Straight throug my heart

Det roliga var att de inte alls hade många nyare låtar och att de mest körde gamla dängor som alla kunde sjunga med i. :) Och den roligaste låten de körde var I want it that way för den kunde heeela publiken så vi fick nästan sjunga mer än vad de gjorde. Hehe. Och det var rätt maffigt att vända sig om, därifrån ståplatsen vi hade, och se att alla i Hovet stod upp och sjöng med och dansade. Självklart kom tändarna fram också... :)

Nu har Lars kommit hem från Indien igen, och vi ska snart äta så nu slutar jag bloggandet för nu. :) Helstekt fläskfilé och klyftpotatis väntar!

So long! Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback