Whoopsi Daisy!

Inatt råkade jag göra någonting jag aldrig trodde jag skulle råka göra... Men det är väl så, att man aldrig tror att saker kommer att hända för en själv? Hm.. men iaf.. Jag råkade sätta eld på köksbordet här hos Lisette och Lars.. Jag stötte till bordet så att ett ljus tippade på pappersservetter, och vips! så brann det där... Släckte dock elden genom att kväva den med kökshandduken, så fort jag fattade vad som hänt. Så nu har deras fina, vita bord en stor, gulbrun, flammig fläck på ena halvan... =S Gissa om jag kände mig dum? Men olyckor kan ju hända vem som helst.. =(

Idag var jag och Lisette till IKEA efter att vi hade lämnat Axel på dagis. Då var jag världens lyckligaste! ^^ Åh, så härligt att få gå på IKEA igen! Trist bara att det är i sthlm jag går när det äntligen blir, eftersom jag ju inte kan köpa några större och tyngre grejer för jag flyger ju hem sen =S Men kul var det ändå. :) Ja ghar köpt lite presentpapper till julklapparna och några julkulor och så. :)

Snart ska vi lägga Axel, för han är jättetjorvig nu. Sen ska jag och Lisette äta lövbiff och dricka vin och så. :) (Lars har ju åkt till Indien på jobbresa idag och kommer inte hem förrän på söndag.) Förhoppningsvis får jag kika på Grey's Anatomy ikväll... :)

Ha det bra! Pussokram från Stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback