Kärleken spirar

(... och jag ska försöka bli lite mer aktiv här :))

Äntligen, säger jag till kronprinsessan Victoria och hennes Daniels förlovning som bekräftades idag. :) Tänk, nu får de varandra! =) Åh, så romantiskt! hihi, ja, jag är ett stort fan av filmer med samma tema: prinsessor och kärlek och allt annat tjejigt :)

Och grattis Matti, som har fått en lägenhet på Per Högströmsgatan! Nu blir vi nästan grannar. :)

Idag ska jag och Dennis på revy på folkets hus. Den var jättekul sist vi var, så den är säkert minst lika kul den här gången. :) Det roliga är ju att Johannes Sundelin är med, som vanligt. Det är skitkul att se honom på scenen. :)

Efter revyn ska jag kolla film med Tommy Vingsunds tjej från Göteborg medan han och grabbarna kollar på en fotbollsmatch. Jag och Emma, två sportänkor, får helt enkelt ta och gnälla på dem tillsammans under en lååång film (för matcherna är alltid i en evighet). :)

Jag kanske kikar lite på bokrean på nätet, som har börjat idag. :) Vi har inte så många ställen att köpa böcker på här. Det är inte som att vi har Åhléns eller så, så nätet får duga för min del. :)

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback