Min buddy Axel

hehe, jajemen, jag och Axel har blivit riktiga bundisar nu. :) Trist bara att jag åker imorgon :( Fast det lär inte dröja allt för länge innan jag åker tillbaka hit :)

Idag har jag bara tagit det lugnt här hemma hos gänget. Det behövdes efter en himla lång dag igår på stan. Då var jag på Indiska och köpte en fönsterlampa, en lykta och ett saltkar. Sedan var jag på Panduro i en och en halv timma (!) helt själv och gick omkring bland allt pyssel. Som att vara i himlen! :) hehe..

Gud, vad jag och Dennis kommer att få fint hos oss nu när jag kommer hem med alla nya inredningsprylar. Ni ska få se sen :)

Idag har jag beställt de grejer från H&M som inte har hunnit komma in till butikerna än. Det blev en kjol, ett linne, en topp, en trekvartsärmad tröja och en baddräkt. Allt för bara drygt 500 kronor inklusive frakt. :) Och det var verkligen på tiden att jag köpte en ny baddräkt, för det har jag inte gjort på åtta år! Men jag tänkte faktiskt börja simma lite nu, eller åtminstone följa med kidzen på plurret :)

Nu ska jag mysa med en stor kopp te här sista kvällen innan jag åker hem igen... :(

Puss och kram!

Ps. Sanna, vad hade du för adress till din blogg? :) kramis


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Kul att du har haft det bra härnere i "södern"! Hoppas att det går bra att komma hem med all packning nu, gick det bra på tåget också? Jag länkar till min blogg så hittar du mig också! Puss & kram

Postat av: Therese

Åååh, vad kul det lät att fara på Indiska :) Saknar när vi var i Linköping, det var så kul att shoppa :)

Pussokram

2009-02-13 @ 14:41:23
URL: http://theresejohansson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hoppas att du har haft det skoj i sthlm, det låter ju så i alla fall :) Synd att jag inte kunde komma och umgås lite med dig, vi får ta det en annan gång. Puss och kram

2009-02-14 @ 19:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback