Ett roligt nytt år

Det nya året kunde inte ha börjat bättre än vad den gjorde. :) Jag, Dennis, Therese, Jessie och Limpan var här hos oss, spelade tv-spel och Monopol. Drack mousserande vin och åt massa chips, godis och himla god mat - ugnsstekt fläskfilé med potatisgratäng. =) Mums!

Sedan åkte Tess hem och vi andra åkte upp på Kilen och sen på Dundret och kollade på fyrverkerier :) Det var jättekul.

Och i lördags åkte jag och mamma till Happis och gick på IKEA :) ÄNTLIGEN! :) Vi åkte strax efter sju på morgonen och kom hem igen vid halv tolv på natten. :) Men ni som säger att gallerian i Torneå är något att bita i, har nog aldrig sett något större än Norrskensgallerian. haha. Det var ju dödsfjuttigt :) Inget att ha. :D

Jag och Jess har börjat umgås jättemycket på sistone. :) Det tycker jag är helskoj. :) Igår kväll vid halv elva kom hon förbi så tittade vi på film tills vi nästan somnade båda två. :)

Snart kommer mamma, pappa och Mathias hit. Micke ska ha massa kompisar hem och de ska vara i vardagsrummet och titta på film, så det här blir deras tillflyktsort. :) Vet ni? Jag tror min bror håller på att skaffa flickvän - äntligen :) Trodde inte att det skulle ske överhuvudtaget någonsin :) Men det verkar vara någon Erika som är på gång :) *fniss*

Pussokram (från förkylda jag.... :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback