I chocktillstånd...

Min moster Marlene kom hit strax innan nio ikväll för att vi skulle titta på Ghost Whisperer, men vi hann bara börja titta innan en läkare från distriktmottagningen ringde. Marlene hade varit där tidigare ikväll på grund av sådan smärta och besvär från sin bihåleinflammation och nu ringde doktorn och sa att hon behövde komma in ikväll på en akut röntgen av bihålorna och hjärnan då läkaren misstänkte hjärnhinneinflammation. Läkaren sa även att risken var stor att hon skulle behöva bli inlagd.

Hoja.... Jag är alldeles skakig och att efter en jättetuff dag på jobbet som sedan resulterade i apati och trans, få höra sånt här, gör nog reaktionen större än vanligt. Men sedan är jag ju också en sån person som oroar mig så mycket för andra och tycker det är fruktansvärt jobbigt när folk runtomkring mig inte mår bra.

Hoja... Jag känner mig alldeles rädd och nojig av alla sjukdomar i hjärnan som min nära råkar ut för. Det är jätteläskigt. Fan, först pappa med sin återkommande hjärntumör som inte vill försvinna och nu Marlene med hjärnhinneinflammation. Hoja.... Efter pappas hjärntumörer har jag börjat tänka lite mer allvarligt på komplikationer i hjärnan.....

Och ensam hemma är jag också... Fasiken, nu får Dennis komma hem från jobbet...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej darling!

Förlåt för att jag är dålig på att höra av mig. Hoppas att du mår bra! Tänker mycket på dig! Hoppas att din moster Marlene mår bra också.



PUSS

Postat av: Malin

Hihi.. nu är det bokat! (bäst att skriva överrallt så du inte missar det =P haha)



Puss & Kraam

2009-09-09 @ 00:07:29
URL: http://ouialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback