Jag är kär

Japp, så är det. Jag har fallit handlöst för så många grejer nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till för det är ju inte billigt att tillfredställa mig just nu. Igår kom H&M-katalogen och jag är väl uppe i runt 3000 kronor - om jag sållar. Skit! Och jag har hur länge som helst trånat efter IKEAs MALM-byrå... Där är det två grejer som saknas: pengar och smidig, billig transport hit...

Och alldeles nyss, när jag kollade igenom reklambladet såg jag en mobil som jag blev alldeles galen i. Gud, så himla snygg den är!!


Vill ha!!!!


*suck* Att man inte är rik... Men jag kan ju säga så mycket, att genom att jobba åt kommunen blir man inte det... Skit!! =(


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är inte lätt när man hittar en massa saker man vill ha.. Har sj några saker på min önskelista men kontot skriker efter pengar =(

Postat av: pernilla

den blåa var riktigt snygg:)

2009-07-28 @ 15:33:23
URL: http://pernillamariajussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback