Tjuvstart med födelsedagsfika

Jepps, nyss har Jessie, Limpan och farmor (!) varit här på födelsedagsfika. :) Jag hade gjort havresmulpaj med jordgubbar och vaniljsås och farmor tog med bullar. Det var jättemysigt. :) Och så fick jag lite presenter också; fyra muggar (hehe, de sa att jag ju behöver sånt, haha) i mintgrön och jordgubbste av Jessie och Limpan och av farmor och farfar fick jag en popcornskål som ser ut som såna där popcornpåsar som de har på cirkusar och sånt.. :)

Imorgon kommer nog alla andra. Haha. Till dess ska jag ha hunnit baka chokladmuffins med Polly och Riesen i, en chokladmoussetårta, sega chokladrutor och biskvier. Japp, fortfarande älskar jag choklad och tvingar mina gäster att äta det. :) Fast i år har jag ju även pajen. :) Jag har inte kunna göra chokladmoussetårtan och biskvierna än för till det ska man ha riven mandelmassa och nu när jag har inflammation i mina axlar kan jag inte riva det och Dennis hann inte innan jobbet. Men det blir till imorgon. På riktiga födelsedagen. :) 22 år.. helt lagom, tycker jag. :)

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback