Äntligen helg!

Åh, jag trodde aldrig att jag skulle överleva den här veckan, men så äntligen kom helgen! Hade vi inte varit ledig imorgon, hade jag inte orkat, jag lovar. Efter åtta veckors sjukskrivning skulle jag börja jobba heltid på ett nytt ställe, med alla nya intryck det ger... Gissa om jag har varit trött den här veckan.. Puh, idag efter jobbet var det första jag gjorde när jag kom hem att gå och sova - i två timmar. Dennis fick inte liv i mig.. :)

Tror ni inte förresten att jag skrev världens inlägg igår, men att det inte fungerade att lägga ut den och att allt utom första meningen sedan var borta? Varför lär jag mig aldrig att kopiera texten innan jag trycker på "publicera"? Varför? Suck.. Ja, det har hänt fler än en gång att allt bara har försvunnit... Undrar om jag ens kommer att komma ihåg det när jag är klar med det här inlägget..

Hm, så var det midsommar imorgon. Dennis ska iväg till Granhult (nån by här uppe som jag aldrig förr hört talas om, men som ger mig associationer till Åsa-Nisse) på jobb, så jag blir ensam hemma hela helgen. Men det blir skönt ändå att jag inte har någonting speciellt inplanerat. Jag ska vila upp mig ordentligt så jag är fit for fight till nästa vecka och så ska jag hjälpa mamma och pappa att packa flyttlådor, för de flyttar om 13 dagar. Och appropå 13 dagar, så fyller jag år om precis två veckor från idag. :) Yeeey.. Hehe, nej, det är inte så speciellt längre, när man inte är liten. Fast det ska bli himla kul att baka massa gott chokladigt och bjuda hem folk på fika, hihi. Och appropå det, fyllde Marlene 29 år igår (vilket jag också skrev i gårdagens inlägg som inte blev publicerat, utan bara försvann..). Hon hade god tårta (fast min blir nog bättre - mer chokladig. :)

Strax kommer Dennis hem så då ska vi mysa med god mat och nån film. :)

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Simon

ska dina foraldrar flytta?? vartda? :P

nu blev jag nyfiken

2009-06-20 @ 14:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback