Från fotbollsänka till PS3-änka

Hehe, ja, det är ungefär så det är. Idag fick Dennis äntligen sitt PS3, så sedan halv sju sitter han och några kompisar och spelar NHL -09, tror jag. Kul verkar de ha, men inte nog kul för att jag ska tycka att spelet är intressant. :)

Imorgon jobbar jag förmiddag, från kvart i sju till halv elva. Det är visserligen skönt att sluta så pass tidigt, men det hade verkligen inte gjort någonting om jag hade fått ha mitt vanliga skift från halv tolv till kvart över tre istället. Jag kan inte skryta med att jag är morgonpigg direkt... Nåja, det får lov att gå iaf. Skönt nog är jag ledig under helgen, så då hinner jag slappna av.

När jag slutar jobbet imorgon ska jag och Dennis gå på marknaden. Då har den ganska precis börjat, så då är vi nästan först till kvarn. :) Jag säger bara: mot sockarna! :)

Jag tror att jag ska ta och lägga mig och läsa strax. Jag är fruktansvärt trött, så jag kommer nog kunna somna även fast killarna skriker och tjoar vid teven, knappt två meter ifrån. Vi måste verkligen skaffa en skärm hit, så man blir lite avskärmad från tv-hörnan...

Nu försvinner jag in i min bok "The undomestic goddess" av Sophie Kinsella... Pussokram!


Kommentarer
Postat av: Therese

billiga marknadssockar är bäst :D pussokram

2009-03-21 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback