Fullt upp

Yes! Min mobil har pipit för sms hela morgonen. Jag har fått jobb mars ut, from imorgon. :) Yey! DÅ får jag en saftig lön i slutet av april. :) Och jag har även blivit vid-behov-vikarie som personlig assistent åt en tjej på dagcenter. Så när Sofie är sjuk/har vab ska jag jobba för henne. Skitkul!

Elina är här och spelar tv-spel med Dennis. Kaddi lämnade av henne när hon skulle till optikern och få ett nytt recept på sin syn. Hon kommer inte vara borta länge, men jag hoppas att jag får behålla Elina några timmar även fast Dennis ska jobba. :) Fast Kaddi är ledig idag, så hon kanske vill umgås med sin dotter själv... :)

Snart kommer Ove och skruvar fast lampan i vårt vitrinskåp. Det blir skönt att få det bortgjort! Den har varit omonterad där på skåpet sedan i höstas, så nu är det god tid att få det gjort. :)

Nu ska jag skriva upp mina jobbtider i almanackan så jag vet när jag ska knega och när jag får vila. :) Undrar om jag jobbar under marknadshelgen?

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul att du fått mer jobb, Grattis! Vad fin bild du bytt till =) (inte för att den förra inte va fin men.. hehe )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback