Oinbjudna gäster = inte uppskattat!

Idag fyller min bror Micke 19 år, men jag kan inte komma och hälsa på eftersom jag ju är jätteförkyld (och fortfarande hemma från jobbet) och jag får inte riskera att smitta pappa eftersom han snart ska börja med cellgifterna igen... Och jag vill ju inte att han inte ska kunna ta dem.. =( Så jag får gratta Micke här istället tills jag blir frisk och kan hälsa på tillsammans med Dennis. :)

Tänk att alltid fylla år på våffeldagen... Stackarn.. tror jag :) För man äter ju ändå nog så mycket godsaker när man fyller år - tårtor, bullar, godis... hehe.. Och så våfflor på det! Magen rymmer ju inte hur mycket som helst... :)

Dennis skulle hämta hit Tilda från Dundret vid ett och kom hem med henne och hennes kompis Moa. De sitter och spelar PS3. Klockan ett skulle även Matti och Simon komma, men eftersom Matti började jobba då, skulle det bara bli Simon, och det var ju skönt för min del nu när jag är sjuk. Då berättade Dennis att Simon och David skulle komma och det var väl också okej... Men när Simon kom hade han med sig sin andra brorsa Adam, eftersom David var och simmade. Så det gick väl bra, för de var ju ändå bara två.

Sedan kom David ändå - tillsammans med Jonas någonting OCH en till kille som jag inte känner igen... Och det är inte okej, men vad kan jag göra? Suck... Det är inte kul med så där många på besök när jag är sjuk och orkeslös, inte ser klok ut och är hur sliten som helst... Det är ju inte som att jag kan ligga och vila i soffan (för där sitter alldeles för många för vad den ens rymmer) och i sängen får jag inte heller någon ro eftersom den ligger precis bakom soffan, utan skärmar och ljudisolering... Jäkla skit! Och ett gäng killar som spelar ishockeymatcher på tv-spel är inte direkt tysta och lugna individer... Fast jag borde ha varit beredd på det här, för med Simon och David har det en tendens att nästan alltid bli så här - att de bjuder in sina egna kompisar till oss, utan att ens kolla om det går bra.. :P Dennis får ta och snacka med dem sedan, för så kan de inte göra. De kan inte bara anta att det går bra.

Nu har tjejerna varit tvungen att fly fältet och komma hit in till köket för att killarna har ockuperat teven och tv-spelet... Så nu blev det plötsligt min uppgift att roa dem.. Oj, oj.. För som jag sa, jag mår inte hundra idag... =/ Jag är hungrig och hade tänkt börja göra våfflor till mig och sedan vanliga till Dennis, Simon och tjejerna, men Moa tålde inte dem och Dennis fick ju femziljoner kompisar hit, så jag får se om jag ens orkar göra till mig.. =/ Sedan så vet jag inte om det är en så himla bra idé att göra sånt när man är förkyld...

Äh, vilken skitdag egentligen....


Kommentarer
Postat av: Malin

Stackare.. Hoppas du känner dig bättre snart och att de inte stannar allt för länge.. jobbigt när de dyker upp folk man inte räknat med bara så där.. Pusss

Postat av: Linnea

Ush vad jobbigt det låter.. inte kul med så mycket folk när man inte mår bra och bara vill vila sig.. Men du får krya på dig i alla fall, hoppas att du mår bättre snart. Förresten, hur ska du och Dennis göra i höst, ska ni fortsätta plugga eller ska ni jobba ett år till? =) Skönt med en resa i alla fall, det där stället såg ju helt underbart ut! Hoppas allt är bra med dig om man bortser från förkylningen! Massa kramar

2009-03-25 @ 21:44:59
Postat av: Anonym

Vill du vinna en helt ny mobiltelefon?

2009-03-25 @ 21:54:41
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback